Què és CPM i com es redueix el cost de la publicitat en línia?

Conegueu quina és la CPM i com s'utilitza en el pressupost en línia

Si esteu buscant comprar espais publicitaris en línia , s'executarà ràpidament el terme CPM. És un terme utilitzat per la indústria per parlar sobre els costos de les "impressions d'anuncis", i és, amb diferència, la unitat de mesura més freqüent utilitzada en publicitat digital. També és la manera més habitual d'adquirir i vendre espai publicitari digital .

Què significa CPM?

CPM significa Cost Per Mille, i és una altra manera de dir Cost per mil.

En aquest cas, 1.000 impressions d'anuncis en un lloc web. No s'hauria de confondre amb altres termes similars, però diferents, incloent CPC (cost per clic) i CPA (Cost per acció / adquisició).

Què és una publicitat?

De vegades conegut com una vista o una vista publicitària, una impressió d'anunci equival a un servidor d'anuncis que es crida en resposta a una sol·licitud de pàgina del navegador d'un usuari. Això és tot, i això és tot. Algunes persones creuen erròniament que les impressions d'anuncis són anuncis que es mostren a un usuari (ja sigui que ho notin o no), en un lloc web o en un altre mitjà en línia. Això és, en realitat, incorrecte.

Lamentablement, això també significa que les estadístiques d'impressions d'anuncis sovint són incorrectes o francament fraudulentes. Fins al 15 per cent del temps, els anuncis publicats són incorrectes. A continuació, hi ha impressions d'anunci del trànsit de bot (un bot és un programari automàtic que es pot utilitzar per augmentar els números de trànsit o persones SPAM), cosa que significa que cap usuari físic mai ha tingut l'oportunitat de veure l'anunci.

Fins a un 60 per cent del trànsit d'anuncis prové d'aquests robots. I finalment, hi ha un frau d'impressió publicitària. En aquest cas, els usuaris sense escrúpols amaguen els anuncis darrere d'altres anuncis, cosa que fa que les xarxes d'anuncis es publiquin amb CPM més al lloc. Això també augmenta els nombres d'impressions d'anuncis, cosa que costa encara més als anunciants.

Podeu llegir més sobre això en aquest excel·lent article de Reid Tatoris.

Com afecta el CPM el cost de la publicitat al vostre lloc web?

Per tant, diguem que teniu un lloc web i voleu utilitzar-lo per publicar anuncis i guanyar diners cada mes. Bé, hauràs de seure i esbrinar quin tipus d'ingressos mensuals et trobaràs còmode. Si el vostre lloc web és nou i té poc trànsit, no guanyareu molts diners, de manera que el CPM serà molt baix. Si el vostre lloc web té trànsit elevat, el CPM serà més alt.

Hi ha dos tipus diferents de tarifes de CPM: fixes i variables. Les tarifes fixes són més fàcils de treballar, ja que té un valor definit per a les impressions publicitàries generades. Els CPM variables són una mica més difícils de treballar, i aquestes taxes variaran segons el tema del vostre lloc web, el país on es trobi, l'anunciant, etc.

Anem a fer algunes matemàtiques ràpides. Tens un lloc web i té una mitjana de 40.000 visitants al mes, amb un total de 120.000 pàgines vistes al mes. Quin és el vostre lloc web per a vosaltres?

Bé, en un CPM de $ 5 (que és lleugerament superior a la mitjana de 2017), calcular-ho d'aquesta manera:

120,000 / 1,000 = 120

120 x CPM $ 5 = $ 600

Múltiple que per 12 i que esteu veient un lloc web amb un valor de $ 7.200 en ingressos publicitaris per any.

Quan tingueu en compte els nombrosos milions de visualitzacions de pàgines que ofereixen alguns llocs web cada mes, podeu veure el rendiment de la comercialització de CPM a alguns llocs. De fet, els contribuents més exitosos de YouTube fan milions de dòlars cada any a partir d'una part dels ingressos publicitaris que YouTube recull de les seves pàgines.

Com i on obtenir trànsit publicitari de CPM

Si heu llegit tot això i està interessat a generar ingressos de CPM a través del vostre lloc web, la següent pregunta lògica és "On puc començar?"

No podreu acostar-vos a les empreses i demanar-los que comencin a publicar anuncis al vostre lloc. Hi ha llocs web i empreses construïdes al voltant de servir trànsit a llocs com el vostre i són molt fàcils d'iniciar.

Alguns dels millors per començar inclouen:

Crea comptes amb algunes d'aquestes i experimenta. Una vegada que trobi un programa que complementi el seu lloc web i obtingui bons ingressos, s'adhereixi a això.